Forum MUKingdom Strona Główna

MUKingdom
Forum serwera MuOnline
 

Regulamin Eventow (tych bardziej nietypowych)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MUKingdom Strona Główna -> Regulamin Serwera
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co sadzisz o eventach na MuKingdom?
OK!
35%
 35%  [ 6 ]
raczej OK
17%
 17%  [ 3 ]
porazki i sukcesy
29%
 29%  [ 5 ]
wole bez/szkoda czasu
5%
 5%  [ 1 ]
Dziwne i/lub niezrozumiale
11%
 11%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 17

Autor Wiadomość
Turello




Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Belzyce

PostWysłany: Wto 0:13, 31 Sty 2006    Temat postu: Regulamin Eventow (tych bardziej nietypowych)

LITEROWKA! (zabawa indywidualna; czas trwania od 3 do 5 min.)

Zawsze grajac z nami trzymajcie pod reka kartke i cos do pisania, gdyz nie znacie terminu nastepnego zadania, ktore polega na ulozeniu z liter zawartych w podanym hasle jak najdluzszego wyrazu w jezyku polskim. Kazda litere z podanego hasla (np. MAGIC GLADIATOR -3xA, 2xI, 1xM itd.itd.) mozna wykorzystac tylko raz, a ulozony wyraz moze byc dowolnie odmieniony, jesli tylko pozwalaja na to litery. Gracze biaracy udzial w konkursie wysylaja swoj wyraz-rozwiazanie w PW do GM prowadzacego, ktory podaje, ile czasu daje na nadsylanie rozwiazan.
==============================================================

CASTLE SIEGE+CAPTURE THE ITEM (rozgrywka druzynowa, rozlegla w czasie, moze potrwac nawet ponad godzine)

1. Gracze zgloszeni do eventu zostaja podzieleni przez GMa prowadzacego na 2 druzyny (mozliwie jak najbardziej rowne. Zawsze problemem jest multiresetowa postac TurboPty$, ktora powiedzmy sobie szczerze zawsze staje sie przyczyna posadzenia o niesprawiedliwosci w przydziale graczy do druzyn "bo omi mieli ptysia" itd.).

1.1 Jesli ktos na ochotnika chce podjac sie podzialu graczy i GM prowadzacy uzna ze moze zaufac graczowi, to ten gracz dostanie liste zgloszonych i bedzie mial szanse podzielic graczy. Nastepnie listy druzyn musza byc zaakceptowane przez GM prowadzacego.

1.2 Sklady osobowe druzyn pozostaja niezmienne. Dopuszcza sie mozliwosc zmiany liczby graczy bioracych udzial. W przypadku kiedy 2 postacie porownywalne lub takie ktore daja szanse na wyrownanie szans zglosza sie do GMa prowadzacego moga zostac wlaczone do eventu w traknie jego trwania.

1.3 W sklad druzyn musi wchodzic taka sama liczba graczy podczas startu eventu.

2. GM podaje przed eventem sklady druzyn i zasady wygranej (standardowo gramy do 3 zwyciestw).

3.Bez wzgledu na graczy opuszczajacych gre, event jest kontynuowany bez wprowadzania zmiennikow.

3.1 Jedyna szansa na wprowadzenie zmiennika istnieje wtedy, kiedy gracz podal zgloszenie i opuscil gre przed rozpoczeciem pierwszej rundy.

4. Druzyny w momencie rozpoczecia kazdej rundy musza znajdowac sie we wlasnym zamku w zasiegu wzroku(monitora) GM obecnego tam.

4.1 W przeciwnym przypadku jesli po upomnieniach GM gracz pozostaje niewidoczny dla GM, przestaje brac udzialu w calym evencie.

5. Gracze sami wybieraja taktyke walki (stosowane do tej pory to:wszyscy atakuja, wszyscy bronia, podzial na atak/obrone i wysylanie pojedynczych ludzi stosujacych specjalne techniki z uwzglednieniem swoich umiejetnosci klasowych)-w to GM nie ingeruje

6. Zakonczenie rundy nastepuje w momencie dostarczenia itemu do GM w swoim zamku,a odebranego od GM w zamku przeciwnika. GM-i pozostaja w stalym kontakcie, co rozwiazuje problem "kto byl pierwszy". W praktyce dzialalo niezawodnie.

6.1 Gracz ktory odebral item od GM nie moze go przekazac innemu graczowi. W przypadku przekazania punkt przyznaje sie druzynie przeciwnej.

7. W przerwie miedzy rundami GM prowadzacy podaje wynik walk i przypomina o obowiazku zebrania sie we wlasnym zamku.

8. GM nie daje DC zadnemu graczowi bioracemu udzial w evencie.

9. Po zakonczeniu kadej rundy itemy pobrane u GMow nalezy zwocic, w przeciwnym przypadku wstrzymany zostaje start kolejnej rundy, a w przypadku zdeterminowanego dzialania utrudniajacego prowadzenie eventu GM prowadzacy moze przyznac walkover na korzysc druzyny przeciwnej. Obowiazuje rowniez w przypadku kiedy osoba trzymajaca item na stale opusci gre.

10. Spelnienie warunkow wygranej oznacza zakonczenie eventu.

Druzyna w celu odebrania nagrod zostaje wezwana przez GM prowadzacego do kosciola w davias.

11. Nagrodami bez wzgledu na zaistniale okolicznosci sa
bok+3 x liczebosc druzyny wygranej w momencie zakonczenia eventu-1
bok+4 x 1 dla gracza ktory dostarczyl item w ostatniej rundzie eventu.
Zadnych innych nagrod regulamin nie przewiduje.
==============================================================

OBLEZENIE! (rozgwyka gildyjno-indywidualna, czas trwania: od 10 do 15min)
WAZNE: Gildia sama zglasza chec wystapienia w konkursie, jesli tylko bede mogl w danej chwili go przeprowadzic i bedzie wystarczajaca chetnych do atakowania...

1. Zgloszona gildia dostaje zadanie bronic wstepu do wyspy. Gildie zglasza Guild Master, w przypadku nieobecnosci dowolny, jeden z czlonkow gildii. Wszyscy czlonkowie gildii bedacy online zostaja teleportowani na miejsce ktorego beda musieli bronic.
W przypadku, gdy liczebnosc gildii jest mniejsza niz 33% ogolu graczy online gildia nie moze zostac zgloszona do eventu.

2. Gracze wyrazajacy checi na udzial w ataku na broniony obiekt zbieraja sie w miejscu wskazanym prze GM prowadzacego. W przeciwym wypadku gracz nawet po spelnieniu warunkow zwyciestwa nie wygrywa.

3. Na poczatku GM prowadzacy sprawdza obecnosc graczy atakujacych w wyznaczonym miejscu. Dopiero w momencie kiedy przeniesie sie do bronionego przez gildie obiektu atakujacy zaczynaja natarcie.

4. Przed rozpoczeciem eventu GM prowadzacy zapowiada czas przeznaczony na zdobywanie/bronienie obiektu

5. Warunki zwyciestwa.

5.1 Warunki zwyciestwa dla atakujacych: w czasie przeznaczonym na atak przedrzec sie do bronionego GM i dac mu /trade i odebrac nagrode.

5.2 Warunki zwyciestwa dla broniacych: nie pozwolic zadnemu z atakujacych graczy na dostanie sie do GM prowadzacego i odebranie nagrody w czasie wyznaczonym eventu.

6. Nagrody:

6.1 Nagrody w przypadku spelnienia warunku zwyciestwa dla atakujacych: bok+4

6.2 Nagroda w przypadku spelnienia warunku zwyciestwa dla broniacych: bok+3 x liczba obroncow w momencie zakonczenia eventu.
==============================================================

ESKORTA (mieszany* charakter zabawy; czas trwania od 10 do 20 min.)

1. GM prowadzacy ze zgloszonych chetnych osob wybiera 2-3-4 osoby wysokolvlowe (w zaleznosci od liczby chenych, tak aby na kazdego obronce bylo conajmniej 2 atakujacych), ktore podczas eventu tworza Eskorte GM.

1.1 Tylko od GM prowadzacego zalezy klucz dobierania ludzi do Eskorty (moze byc zostac wybranych 1elf1SM1BK, 3xMG, oraz rozne inne kombinacje)

1.3 Celem Eskorty jest bezpieczne doprowadzenie doprowadzenie GM do prawego zamku.

2. Wszyscy inni chetni zgloszeni do eventu wystepuja jako napastnicy, ktorych zadaniem jest dac /trade GM, ktorego broni Eskorta.

2.1 Wszyscy napastnicy zbieraja sie w miejscu na mapie oznaczonej kolorem zielonym i pozostaja tam do momentu rozpoczecia eventu.

2.2 Gracz-napastnik, ktory w momencie rozpoczecia eventu nie znajduje sie w miejscu z ktorego startuja wszyscy napastnicy, zostaje wykluczony z eventu i traci prawo do nagrody.

3. Eskorta wyrusza z miejsca wyznaczonego przez GM prowadzacego, ktore znaja tylko czlonkowie Eskorty.

4. GM prowadzacy powiadamia atakujach o momencie wyruszenia karawany i o postojach przy oazach.

5. Zawsze Eskorta z GM zatrzymuje sie w 2 oazach (wszystkie oazy, w ktorych moze zatrzymac sie Eskorta zostaly zaznaczone na mapie kolorem czerwonym.

6. Event konczy sie w przypadku spelnienia warunku zwyciestwa.

6.1 Warunki zwyciestwa dla Eskorty: nie pozwolic na podanie /trade GMowi przez graczy-napastnikow az do momentu, kiedy GM usiadzie na tron w zamku docelowym.

6.2 Warunki zwyciestwa dla gracza-napastnika: dac /trade GMowi po oficjalnym rozpoczeciu pochodu i zanim GM usiadzie na tronie

7. (*)Gracze-napastnicy moga laczyc sie dowolnie w grupy. Niezaleznie od tego tylko gracz ktory dal /trade zostanie oficjalnym wygranym i nagrodzonym.

8 Nagrody:

8.1 W przypadku spelnienia warunku wygranej dla Eskorty, jej czlonkowie dostaja bok+3 x liczba eskortujacych

8.2 W przypadku spelnienia warunkow wygranej dla gracza-napastnika, zostanie on nagrodzony bokiem+4.

8.3 Zarowno atakujacy jak i Eskorta moga uzywac wszystkich umiejetnosci klasowych (aury, ice age, MS, mass tele, itd.)
MAPA POMOCNICZA
[link widoczny dla zalogowanych]
zolte oznaczenia - zamek docelowy
czerwone oznaczenia - informacje szpiegow dla graczy napastnikow o wszystkich mozliwych oazach, w ktorych Eskorta moze sie zatrzymac na kilka minut.
zielone oznaczenia -miejsce startu dla graczy-napastnikow.
==============================================================


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MUKingdom Strona Główna -> Regulamin Serwera Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin